Det heter måndag på svenska , undra varfrö?

MONDAY 18/12
Det enda kul på hela jävla skoldagen var att spela Ukulelle :D NAJS SOM FAN JAG SKA KÖPA EN !
 
Efter skolan gick jag och millmoe till götgatan för att köpa klappar men jag hitta bara grejer till mej själv :Å
På HM mötte vi Elvis å jasmin dom var ena roliga typer ;)
 Gick sedan hem till Millmoe för att chilla, åt is choklad och mandisar. jasmin å elvis hade krig i sängen å jag fick inte va me :( jag är mobbad som vanligt  ingen vill ha mej!

SOMMAR NU TACK! fan va jag längtar till sommarn jag säger inte det bara för att vinter är kall å mörk utan att man kan göra massa grejer på sommaren som man inte kan göra på fucking vintern. orkar inte ta några exempel för jag måste snart överlämmna datorn till brur . jävla skit hoppas jag får min egna laptop!
  
GOD BAJS!    
/ Rebecca som i filmen  


Kommentarer
Postat av: elvira

vi vill visst ha dej! vi ville bara inte de just dom 5 minutrarna;)

2006-12-21 @ 01:31:35
URL: http://styckadelvira.blogg.se
Postat av: jasmin

alla vill ha dig rerre!

2006-12-23 @ 00:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0