I need spleeping pills !

Herre gud va man kan va trött ibland !  snark jag somnar typ nu ....
tror jag har sovit 4 timmar på tå dygn  inte bra. men men jag har ialf haft det roligt ;)
I onsdags var vi hos några grabbar i dalen det var najs , vi stanna till 6 eftersom vi missat  den sissta tuben. När alla andra folk hade gått vare bara jag , milou , tarzan , terrence ( aka transan) och krippe. vi chillade i öl sängen å dom två T:na och jag spelade cs :D relly najs vettöö!
Vi tog tuben till medis å vi gullmars kliver det på två väktare som är otrevliga som fan! det är inte deras jobb att mobba ungdomar....eller?´ialf vid bågen så kom jag å mille på låtar till melodin " Sommar natt vi glider fram i mörkret nana"  den är gammal men bra!

IGÅR: Jag träffa milou,hanna å jessica i stan vi shoppa lite men var helt döda å orkade inte med allt folk så vi satte oss på ett fik å fetta oss! mohaah
sen på kvällen kom enskede crew och compani till min lya å vi rökte vattenpipa å titta på tsatsiki :D galet bra . Lillen sov över och snodde min säng som vanligt men jag tog tillbaka den ;D ingen sömn den här natten heller...fast rölig!

GODBYE and have a nice day <3

Kommentarer
Postat av: t

yes, det var mys (a)

2006-12-30 @ 14:12:39
URL: http://splittrad.blogg.se
Postat av: Rerre

hihi det måste vi göra om ;)

2006-12-30 @ 15:31:59
URL: http://rerre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0