La Dia

IGÅR:  Avslutning cirka 9.30 . aulan sen till klassrummet för att få betygen. det var inte så farligt som jag trodde hihi ;) Vidare till stan med mille å isabelle . köpte en skjorta å lite julklappar.
Sen chilla vi hemma hos isabelle på kungsholmen ;) najs jag garva som fan när vi åt för typ ingenting ^^

sen åkte jag till mormor och fick lite julkappar ;) fick 500 spänn och örhängen från mormors syster
Åkte hem och mamma å jag köpte pizza å var fetton framför tv:n ( mamma tog pizzorna utan ost för att det skulle bli "smalare" men det smaka skit )
Sen kom ella å vi chilla med glass :) Vi vandra ut med the gang men hitta ingen fest så vi titta på film hos ella. en skräckis som var helt fuckad, jag blev piss rädd men den var bara konstig det lilla jag såg =)

Senare på kvällen ringer lillen å har missat sissta tuben. får sova hos mej , bed and breakfast you know!
vi vaknar halv ett.är helt död för jag är utarbetad å det är skolans fel :@ mådde illa av den skabbiga frukosten. Vi åkte till ett internet cafe och skulle spela cs men det var fullt :P förbaskat oxå!

Jusst nu sitter jag vid datan å Nora å ella sitter i min säng å tittar på Halloween ! den är grymt skärrig! eller inte just denna men dom andra :)  jag ska nog titta på den med för jag vill veta hur det går för wanabee john :D MOHAHA! 

GOD NATTI  ! löve från trippelenheten <3


Kommentarer
Postat av: t

Love you!

2006-12-23 @ 01:10:15
URL: http://splittrad.blogg.se
Postat av: t

GOD JUL HONEY!

2006-12-23 @ 16:38:22
URL: http://splittrad.blogg.se
Postat av: ehlalala

GOD JUL BEBIS :D

2006-12-23 @ 17:48:11
URL: http://www.lalal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0