Lilla tomtemor

JULAFTON:  ja så äntligen var det julafton :) ingen julkänsla alls men men vad ska man göra när det inte är någon snö! :0 jo fan lite julkännsla är det när det börja lukta julskinka å annan julmat i huset :D
Efter att ha ätit julgröt å annat juligt så åkte vi iväg till min kusin i norrtälje , efter ca 1.20 tim är vi framme vid det fina huset . Det är verkligen gulligt! stort men gulligt! ;D
När vi kommer fram sätter vi hos framför tv:n ( the kids ) och tittar på kalle balle . orginellt men nödvändigt!
Om jag ska va ärligt så titta jag inte så mkt eftersom jag höll på att skriva massa jul sms till vänner å bekanta :Å 

Sedan efter maten var det som alla kallar " höjdpunkten" alltså julklapps utdelning ;D Jag fick nästan allt jag önska mej men var mest upptagen med min kusins barn Ellen som är ett halv år , SKIT GULLIG! hon hade sin lilla tomte dräkt på sej och den gjorde henne till årets tomte mor :)
Alla bebisar är inte alltid gulliga men hon är! :P haha  det är sant.  Hon fick massa julkappar som JAG fick öppna:P hihi vilken ära *stolt*  Längtar tills hon blir lite äldre så jag kan lära henne allt jag kan  ! ^^,

Vi åt lite efterätt sen satte jag å mina brorsor å mina kusiner oss i puffsoffan och titta på Monster Inc och sagan om ringen haha båda har jag sätt xD
Sen åkte vi hem för vi hade en lång väg hem ( bara vi som bor i sthlm )

Vi testade alla nya grejer och jag tittade på sex and the city och greys anatomy boxarna jag fick.
Sen somna jag till musiken som jag hade i öronen :)

TOMTEN MAKE MY DAY!  love from R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0