some day you will understand why.

Idag var jag i skolan punkt Jag hade ganska kul punkt Sen gick jag hem och tog mej en bit mat punkt

Jag leker rolig ,HAHA så fucking funny it won´t be funny without any money gaaaarrrrllll! check your acount now before I take your blody money !

LIVET LEKER OCH VARFÖR INTE LEKA MED?  
 
helvette ta dej i kragen människa du behöver inte leva upp till allas förväntningar, å föresten elvira kissar just nu i telefonen så stör ej!
nej men nu alla maddafakkas ska vi ut i solen å sola med våra nya överdelar OBS bara överdelar ! å sen ska vi hänga i kungsan och tigga korv från pållen,jonte och koerk . eller rättare sagt sno.
elvira å jag gillar ju ballar ( icke omskurna ballar) *mums*

R
-Har du testat hur långt in du kan ta in en banan i munnen?
E-Ja det är klart
E- Har inte du det?
R- jag gör det nu !

ÄT MYCKET BAJS ! / R

Kommentarer
Postat av: elvira

icke omskurna ballar är MUMS!

2007-04-02 @ 17:34:37
URL: http://styckadelvira.blogg.se
Postat av: elvira

och att kissa i telefonen och stoppa hela bananer i munnen är livet! :D

2007-04-03 @ 20:52:34
URL: http://styckadelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0