Helg knarkare

Första helgen på denna termin har gått. Jag har inte ångest som alla andra som ska börja i skolan utan jag tycker det ska bli kul att gå dit, vet absolut inte varför men det är väll ett gott tecken.
I fredags gick vi till tanto för att titta på bio men bion sög så vi drog till långholmen istället. Det var gratis konserter där så vi gick in å lyssnade. Vi träffade vänner från nya och gamla skolor och det var mkt trevligt. Sen tröttnade vi på det så jag fixade en fest åt alla barnen . Det var kul i början men snubbens morsa var ju där så det var fätt trist  :/ men ialf sen gick vi såklart till donken och käka och jag hade inte druckit en droppe men jag var cp ändå. aja man kanske blir det av typ syre (?).
Igår var det inte lika kul, kräftis sket sig och vi hade ingenstans att ta vägen. Till slut hamnade vi på samma fest som dagen innan men vi drog lika fort som vi kommit. vi  drog såklart till donken sen och vi träffade lite grabbar som var lika trevliga som vanligt.  Sen åkte mille jag och j till nacka och sov hos lilla j. Vi vaknade av solen och jag blev mkt glad.
Imorgon börjar vi tolv så jag ska nog sova länge!  PUSSY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0