"Kryck låten"

Idag började vi åtta! snark . Jag hade lite lektioner sen slutade vi tolv. väldigt skönt .Jag gick hem och åt sen kom Issa,Jasmin och Elvira. Vi åt bullar typ  lyssnade på bubbels ( ladda ner regnbågslåten) och sen tittade  vi på Tom and Jerry! Dom andra ville playboy kanalen men jag tyckte den var för snuskig. Sen gick vi ut och satte oss på BULLEN som jag kallar det  ovanför slussen. vi träffade några ungar som var roliga och engubbe  som letade mynt i fontänen. Sen haltade vi hem och åt . Vi södermalmskolan möttes vi upp och jag märkte att jag gillade att springa så jag ska nog göra det i helgen. Vi drog till fåtöjen och träffade massa homies =) Skinnis var oxå ett stopp på våran promenad!

I helgen blire kul så se upp! <3

Kommentarer
Postat av: Elvira

ofta rebs, playboy va ju ditt förslag, haha. men tyvärr va de ju bara nåt jävla naturprogram där -.-

2007-08-26 @ 17:57:27
URL: http://styckadelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0