New In School !

Längsta veckan i mitt liv typ (?)    Jag njöt av sommarlovet i början sen kom skolan som ett slag i bakhuvudet. Jag låg och stirrade i taket timmarna innan vi skulle börja. Nerverna började visa sina dåliga sidor.
Vaddå ska jag börja i gymnasiet nu? jag är ju bara 15 år! jag vet ännu inte vad jag vill bli eller nått annat här i livet.
Ja men vad ska man göra man är ju född för att gå i skolan typ , eller det är det ändå livet går ut på annars har man inget liv enligt vissa. Men jag har tänkt på det och de kan inte stämma för det finns jätte många som inte fortsatt på Gymnastiet men ändå blivit framgångsrika. Ialf jag har inga andra planer så jag börjar i skolan :)

Första dagen steg jag upp sju !? asså helt galet tidigt. men men jag var typ ändå pigg . jag mötte mia, hanna, lorentz och lukas och sen vandrade vi mot skolan med namnet Riddarfjärden. Aulan var fullproppad med ettor och vi gick in för att ta dom sissta platserna. Uppropningen kom först och vi fick träffa våra klasser. Vår klass består av 15 elever, 11 tjejer och 4 killar . Första dan var mest" lata dagen " men den var skön.
Efter skolan gick alla "gamla" tjejer och fika och vi fick höra lite om varandras skolor, de va najs!



Kommentarer
Postat av: jojo

Jag går oxå i Riddarfjärden, ettan då :)

2007-08-17 @ 18:33:13
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: R

najs vilken klass?

2007-08-22 @ 16:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0