The history of having fun

Igår såg vi på utomhus bio i tanto, det var skit najs och ialf jag och Ella var lyckliga . Jag träffa min syrra där och hon hade med sig lite vänner, jag snodde pockorn av dom ^^, Vi såg någon dragqueen film som var bra.
Sen gick vi hem för vissa behövde faktiskt gå till skolan dagen därpå! (me)

Skoldan 2: Intressant att hitta i den nya skolan utan mentorn. men vi hitta ialf. klassen var inte 15 utan trettio fasst vi har inte så många lektioner med de andra 15 st. Vi fick lära känna dom mer idag. Vi gjorde lite intervjuver med varandra ( med kamera och microfon) för att lära känna varandra lite mera , det var mycket kul :)
Sen gick vi till södralatin där vi ska ha gympa för några i klassen hittar ej dit . Sen träffade jag the hoes hemma hos nora och vi satt å fjongade på ballen.
TACK OCH HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0