grattis morfar

Idag för ett år sedan satt jag mi madre, conny, kusin och morfar på en restaurang på koh samui i Thailnad och skulle beställa mat. Vi satt på ett " steakhouse" som ägdes av en storvitman som bodde i afrika, de bjöd å grillat! Vi firade min morfars födelsedag. Senare på kvällen tog vi en drink på en av barerna nere vid stranden.Jag kom ihåg att jag tittade upp i skyn och tänkte på lilla sverige ....lilla kalla sverige. Som fan att jag längtar dit nu när jag sitter å fryser även om jag är inne..Livet var paradiset där , här är det bara ett helvete.

Måndag : jag ville inte stiga upp ur sängen..hatar måndagar. hade spanska hela dagen.fett kefft men filmen var lite bra. Efter skolan gick Isballen, jessiballen å jag till mej för att plugga ( vilket vi inte gjorde ett skit). Vi bakade istället en dö god kladdkaka! vi lyssna på radio å det kom as bra låtar på en viss kanal som jag aldrig lyssnar på 103.3 typ. vi dansade å hoppade i hästensängen ( ialf jag). sen hade jessica högläsning i mitt rum med två tända ljus bara. jag åbellen somna medans jessica läste . fan va jag var död. sen ggitta dom å jag åt midda. Senare på kvällen tränade jag med jessica å jag köpte äntligen ett kort :) nu känner jag mej nöjd å glad. eller inte glad över skolan för jag kommer få ig i no å spanska om jag inte pluggar som en häst imorgon. better get on it now.

längelevekungen! / rerre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0