kiss my fat as - please no!

FAG BLOGG !

SSSSSPPPPPOOOOORRRRRTTTTTTLLLLOOOOVVVVV! RRREEEELLLLAAAAAXXX  xD

Helgen har gått fort men ändå har det hänt saker, dåliga å bra . Ja men inget hämskt ialf.
Livet hänger på en skör tråd har jag listat ut och därför ska man tänka sig för . men vafan man har ju hela livet på sej att ha kul , eller hur? 15 år är ingenting. absolut ingenting.
Hela livet väntar där på oss och varför häkta så? chill brotha :D 
 Men jag längtar något otroligt till sommaren asså! kan den inte bara komma , NU NU NU NU NU NU NU!
inga sura miner bara smile smile smile all the time .Jag ska filma allt dåligt på vintern så ska jag se det på sommaren när jag är sur på sommaren. för å minnas hur bra det är med sommar !
Ja och den här sommaren kommer ju bli en av dom bästa. det vet jag och alla andra.
Därför ska jag spara pengar nu så jag kan splend it  in summer. so fucking soft.
Jag hoppas på många saker innan sommaren, det är bara å önska . ( varje gång det står tex 21.21) hoppas på det  bara :) Hopp är det som människan lever på .

Nu ska jag se på lite nya OC och Greys avsnitt som jag ahr laddat ner. sen ska jag sova för ajg ska upp tidigt imorgon. fixa min mp3. kanske köper en ny. HALLELÅJA ! CIAO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0