MVG I GYMPA

DÖDEN ÄR NÄRA ,ÄR DU REDO?!
-jag är ialf långt ifrån rädd för den.

Jag funderar på hur man kan klara sej utan en säng . ja alla uteliggare som inte har nån ...
kanske lite konstig tankte men ialf jag ska lägga mej i min säng nu å lyssna på musik eller kanske titta på en dvd. min säng är skön men jag vill helst ha en hästens eller typ nån annan större säng! ja så man kan ligga typ hundra pers i den ! alla får sovaöver å alla får plats ;) jaja fett onödig tanke men men.

Idag har jag vart i skolan å haft våran uppvisning. vi fick mvg! haha fett nöjd. jag är sportfåne !
 
Sen var jag med elvis hemma hos henne å sen good bye för jag  måste avsluta! fan vad jag hatar pappa ! AAAAAH JAG SKA DÖDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0