Snö kaos (?)

Måste bara börja med att Jessica är så söt :) haha nu kommer hon bli värsta suro å ba: nää lägg aaaaav!HAHA!

Vi är hos jessica på värmdö bussen gick 11.21 som vi missa eftersom sl:s klockor inte följer fröken ur.(fy)
Då Fick vi gå typ flera mil i snö å slaks, men vad gör man inte för lilla j . En bil körde nästan på oss och alla blev genom blöta av allt slask som bilen skakade av sej.Men ingen dog som tur (!)
Jag som redan hade feber är typ död så jag lade mej i soffan å vila . Vi har tittat på en film " The guardian" den var bättre än jag trodde . Nu har vi druckit te och titar på greys tror jag  ^^,  jag har fått en tablett så jag är spidad som fan men men ska försöka hålla mej lugn . Idag är det DH hoppas allla tittar .

Jag längtar bara efter en sak , SOMMAR!! Polen bara väntar på oss därute.hoppar typ i nu

Alla hälsar varma kramar /fyrligan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0