Tänk om...


                                                             "Bli inte fäst det varar inte i längden "

Veckan i kort het: Fredag tråkig fest i dandedryg gick hem hade nightvisitors E & T.Lördag var ute å frös häcken av mej , ska sluta med det ca kl 1 satt på donken å gick upp 100 kg.Söndag stan och fika på fotöljen.MÅndag matte sen på stan med maddä å Tashoe . gick hem å sov för jag var sjuk för fan.
Tisd4g plugga titta på greys.0nsdag hemma från skolan , orka med skogsvandring :/ Torsdag np i svenska , plugg och vandring med hannu på söder ( å tashi).
 Nu väntar jag bara på helgen. Jag har lust att rymma långt bort. man får aldrig det utrymme man behöver .

mål: rymma#1 säga sanningen#2 kanske råna en bank#3 fixa min mp3 #4köpa en röd ûberfin moppe#5
flytta till vårt kanske blivande hus i Maritsius#6 träffa nån jag tycker om#7 Gå på två biofilmer#8 Sälja allt i mitt rum#9 sälja mitt rum#10 köpa en luftmadrass med palmer på#11 bygga en koja på mallis#12
all that  svejs /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0