Thanks gud it´s friday !

"Because its a reason to forgive you"

A
loha, ska nog sluta att blogga för Elvira å jag kom på att våra päron kanske sitter å läser detta på natten när vi sover. ja Elviras mamma vet lite saker hon inte borde göra. nu tänker alla fan va dum hon är som inte sätter lösenpåbloggen men det vill inte jag för det är jobbigt att säga lösenordet till alla. och då kan inte andra människor som har en tråkig kväll läsa min tråkiga blogg. shiet vad ska man göra?
nej men jag är inte så orolig, men blogga är inte kul om man inte får komentarer , får då vet man ju itne vilka som läser... då kan jag lika gärna skirva dag bok eller vad som helst. Hm får se hur jag gör...
Idag hade vi en skön skoladag på hemkunskapen fick making piroger. it´s very funny! and very göööd!
sen hade vi so. jag å någragick ner i bilden för att göra klart stolar och det sluta med lerkrig mellan mägiie,lajo och Amandish. Sen drog vi för jag ville inte bli lerig.
Nu ska jag åka till stan med J å E måste ha byxor nu!  åhh jag hittar inga brao.
se ya! /R


Kommentarer
Postat av: elvira

ja tror de va falskt alarm rebowski!

2007-02-13 @ 19:17:38
URL: http://styckadelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0