B0eg blo0gg

Åh fitta  va denna jävla boogg ska fucccckaaaa seeeejjj! jaaag skrev Värssta inlägget sen bara BANG! så är dfen borta  :@  grrrrrr. Får skriver igen då! * suck*

Helgen blev inte så hemsk som jag trodde. det var ju bra ^^ På fredagen chilla vi mest ( fick gå ut)
Lördagen var jag hemma och i stan för att titta på Malin på Lava , så fucking bra :) men vi kännde oss inte hemma där om man säger så ;). På kvällen åkte ja till älvsjö å träffa några  familje kompisar, först var det kul för Daniella var där men sen skulle hon gå så jag fick stanna med hennes brur å min :/  men jag satt mest vid datan . Vi åt grymaste middagen sen efterätt . Daniella kom sen vid ¨halv ett å då titta vi på film och svulla oss . Hon tycker att hon är fet men det är hon fan inte ! sluta leka problembarn  ;D
Vi drog hem vid tre med taxin å jag pallade inte gå å lägga mej så jag läste "hänt extra" kärring tidning eller vad?! haha
På söndagen hade jag en filmdag, tittade först på alla filmer jag har laddat ner sen en dålig film hos jessica , hehe även fasst några kanske tycker den är bra . Sen åt jag middag sen fika jag hos jessica som bjöd på kakor ^^, Vi ska börja träna tillsammans på gym å det är najs , ja nu när man är lat och har slutat på fotbollen. HELVETTE VA JAG VILL BÖRJA PÅ NÅTT, MEN VAD? thaiboxning som otto föreslog? kanske:D eller bara bandy eller handboll. jag börjar fan på allt så jag tränar ihjäl mej !

nej nu ska jag plugga så adjö. ealskar alla små huror och knattar i världen <3 rerre 
 


Kommentarer
Postat av: tashoe

Haha böjra på handboll med Madde så hon inte sitter hemma å svullar så mycket.

2007-01-15 @ 23:33:05
Postat av: R

Nää handboll är inte min grej :Å

2007-01-17 @ 19:26:19
URL: http://rerre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0