Det gick som en dans !

DETTA VAR ETT HERRANS LIV !

Första skoldagen jag dör!  Elle nej jag SOV!

Vakna fanimej sju idag självmant typ! :O nej men jag var ganska pigg å det var bra!
gjorde lite mackor och drack te, mums! sen slappa med tashi. Gick sedan till skolan med lite musik i öronen så jag blev glad :)

Jag kom till skolan och mötte alla goda vänner som jag inte träffat påå typ hundra år! Härligt att ses igen ;)  . Vi gick till Aulan fett booring! hatar denna tråkiga skola
Lunchen var efterlängtad! va så jävla hungrig så att jag fick ont i magen...ja tog ialf en tallrik som typ killarna brukar ta alltså ett jävligt stort berg må ni tro! oj oj oj
Sen fick vi en utskällning av bosse som såg när (n) kasstade en kykling, fasst han visste inte vem som gjorde det. Han fick damp och tvingade oss gå därifrån :Å
Sen hadde vi svenska och som vanligt fick pia en damp attack , grr hatarr henne

Efter skolan gick vi till La vance ( jag , ella , elvis å johanna ) jag beställde en macka för jag är hälsosam!  *host* inte. Brevid oss satt en kille å en tjej , killen glodde som fan och tjejen tror jag var en Blond Blondin ( skallen) haha!
Vi kom in på ämnet sex å samlevnad :) mkt trevligt hehe ^^,  jo vilka som var oskuld och inte. vi var osäkra på några men sen berätta J om sitt lilla privata sexliv me A heeh jo det var mycket trevligt för jag hade ju inte hört alla detaljer .
haha tänker på det nu , oj oj oj vad jag tänker på vad hon sa , och var ella var rädd för nu är jag oxå rädd för det ella! men som sagt träna med en bannan sa en anonym:Å jaa mamma säger ju att p-piller kan göra en fertil  och det vill man ju inte bli :O kondomer here we come!
Efter några timmar stack alla hem, jag åt å sen stack jag till Ella å Elvira.
Vi gick till Friendlys och köpte mat på hans grill :) mkt gott. Men ella skämde ut oss , stog å dansa med min mp3 i handen ( det var ingen barnvänlig dans ) hehe
sen slog vi Friendly så vi kunde kalla honom råttan för det brukar han alltid kalla oss:P Vi gick hem å titta på Grey´s det var bra men jag hade redan sätt det på datorn...men man kan alltid se om dem. Nu ska jag nog sova ändå om vi börjar havlv tio ;) Men först ska jag dricka energi dricka! mohahahh
LOVE YOU GUYS <3

Kommentarer
Postat av: Robban

Tjenare tjejen, vem fan du nu är :D.....jag kollade runt lite nu bara för att jag hade några minuter som jag kunde spendera för dig....Kolla på denna sida http://www.song2play.com/ där står det hur du ska göra....sedan får du gå till Arkiv - Videoklipp.....tror jag alltså....meka lite så ska du se att de går att kirra...annars hojta till mig så ska jag se om jag kan hjälpa dig..
Du kan adda mig på MSN om du har det, min adress ser du.

Ciao baby!

2007-01-11 @ 17:55:28
URL: http://pappafahti.blogg.se
Postat av: Robban

Asså ge mig koden som du får, så ska jag fixa så det blir som du vill ha det :D

Kram på re skithög....nu ska ja sova :D för jag ska upp 05.00 blääää

2007-01-11 @ 23:38:22
Postat av: Robban

Jag tror mig ha fixat problemet nu iaf...adda mig på msn så ska jag hjälpa dig.....
Kram på're!

2007-01-15 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0