Kan jag få rymma hem till dej?

"Today is gonna be the day That they're gonna throw it back to you By now you should've somehow Realized what you gotta do I don't believe that anybody Feels the way I do About you now "

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

Skol veckan har gått och jag är ganska trött för att jag har tvningats gå upp sju nästan varje fucking morgon. Men det har vart kul att träffat alla roliga människor :) men vi har prov i nästa vecka så jag kommer behöva plugga som en liten åsna. Men det är ju mitt nya liv nu när man inte har någon fritid pga dumma korvar. 

FREDAG: Skönskoldag, men onödigt lång lunch. första hemkunskapen idag på året, very funny!
Sen So very interesting. Vi fikar efter skolan på Billys för på de andra fiket ( som de flesta vet ) jobbar det sur puppor som inte tål ungdomar fast det är ett ungdomsfik. Där sitter vi länge , jag tröttnar lite.
Min helg är förstörd sejer bara det, jag får inte gå ut på lördagen för vi ska på någon jävla middag i älvsjö.
Fan ta pappa han förstör min fritid ! Jag kan fan inte fatta varför han är så jävla sur för festen jag hade. den var inte äns hos honom ? När jag blir arton kommer dom aldrig se mej mer för jag har flytt ut från landet.
De kanske får ett å annat brev men inte mer än så, jag är seriös. Ni lyckliga människor som får göra va ni vill, klaga fan inte på livet! Jessica har samma problem som mej, vi förstår varandra.hoppas nån där ute gör det med. Jag ska bojkotta alla regler å rymma, eller så stannar jag här å lever i fängelset. Det är roliga i fängelsen än i mitt liv, dom får göra roliga saker, det får inte jag.

Jag ska flytta som lotta på bråkmakargatan gjorde! REGELR ÄR TILL FÖR ATT BRYTAS
Se ya in hell  / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0