Kan Jerka hoppa från västerbron?

hejhopp. skolan var tråkig, men bilden var kul . där får vi designa egan stolar ;)  Dagens sämsta ämne:Spanska , på spanskan drog vi fram klockan  20 min så jag hade inget å göra så jag gick till den andra spanska gruppen å prata med A och G.Vi prata om helgen.
Jag har fett träningsvärk från redskapsgympan  så jag kan inte röra armarna ,buuuh!
Efter skolan kom lte enskede männiksor för å hämta mej ( ca 5 pers) , jag visade runt dom lite i skolan.
Sen ville hannu och jag fika men dom andra var panka å ville bara gå hem till mej så då fick jag ge me mej. Vi hade inte så kul men men umgicks ialf :) spelade spel å titta på film.
Jag gick hem till pappa och la mej i soffan å sov. vakna halv sju å då var det nästan mat men hann börja titta på Sthlm Boogie . Den utspelar sej ju mest på "berget"  och man får minnen när man ser den, dåliga och bra . Fan jag fick idén om att ha något slags pardy eller nått med mycket dricka å grill!

DAGENS
tråkigaste..: plugga NO
Roligaste...: träffa vänner 
Mat...:
kyckling i pitabröd
Humör...: trött men glad
klädsel...: jeans, stickadtröja, sveamössan och halsduk 
Goda gärning...: jag hjälpte N med glosorna
Program/film...:  sthlm boogie ( lite oc) 


                                                                  Dagens dumma svar :
Bullen ( läser upp en fråga): " en slags penna som man skriver med och kan tas bort enkelt"
Maddä (svarar på frågan): " ETT SUDD!"

Dagen fucking fråga för ungdomar: " Vilken jävla gymnasieskola ska jag välja?"
Har ingen aning ...och jag fattar inte hur jag ska hitta den rätta? fick inge ut av det öppnahuset.

                                      H3jdå5VEr1g3 <3                                                                      möööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0