Lutar mej bakåt

Today It was a bran new day .
            Händer absolut ingenting nu , längtar bara till sommaren då man har gjort sina svåra val och bara kan pusta ut. Jag har ingen aning om vilket gymnasium jaag ska välja.Jag blir galen .
           Skolan är tråkig orkar inte ta upp den..vi gör inget intressant. fan människor i skolan är så jävla tråkiga , menar inte att skolan är det men alla andra. När vi gick i sjuan fanns det massor med roliga nior som lekte med oss ^^ haha ! dom var fett roliga asså. Vi bara kasstar snöbollar på dem.
            Jag känner mej deppig , men jag vill inte vara det . Jag har ju det inte precis dåligt ( som vissa andra i världen). Jag blir bara glad av värme och därför vill jag åka utomlands där dom har den underbara värmen . Jag har en resa till Paris me madre men det är ingen solresa utan mer som en turistresa. Sen är faktist pappa skyldig mej en resa för min bror fick åka på en i sommras , undra vad jag ska välja Barcelona eller Grekland ? hm svårt val. Bara det blir vår så kommer jag få upp humöret :) men vintern är mysig ibland men bara ibland.  HEJSVEJS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0