Möss rånad idag :@

Jag har blivit bestulen på min kära sveamössa idag vid hötorget av några tattarungar! jag gick å prata med min vän isa å plötsligt så kommer någon å tar min mössa, jag tror att det är någon som skämtar men när han inte kommer tillbaka blir jag väldigt förvånad, vem fan springer å tar en främlings mössa? fittungar! kan dom inte köpa en egen ? eller dom kanske inte vet var det ska köpa sånna svenne mössor . jag tänkte köpa en ny men ändå jag ville ha kvar min SVEA! fan va sur jag blir. orka att allt ska gå dåligt för mej... först helgen sen det här. mjag blir galen ! jag trodde allt skulle gå bra nu när jag dragit ner¨på festandet å allt sån och försökt koncentrerat mej på skolan, men nej då ska det bara gå utför. hora snart orkat jag inte mer om det inte kommer något bra i mitt liv. snälla hjälp mej! Helgen har varit okej men är fortfarande sugen påatt hitta en riktigt bra fest. kanske ska ha en själv annars får jag nog vänta i några år hehe :D Imorgon har vi sovmorgon till halv ett typ! fett najs å jag ska lata mej som fan ;) så nu ska jag börja mitt OC/Greys maraton hela natten! kanske ska ta lite Sex and the city avsnitt oxå för de blev oxå nyss nerladdade. Imorgon ska jag disikera ögon å hitta en ny mössa ! för jag får pengar av båda madre å padre för de tycker syn om mej hehe GOODBYE FELLOWS! <3 R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0