Old happines

Fredag:  Vakna typ as tidigt för att titta på innebandy match Bajen spela . Jag mötte carro å Maddä i gullis sen åkte vi till hallen som låg i Liljeholmen. Dom vann båda matcherna och det såg lovande ut då...
Vanja gjorde mål är väldigt stolt över henne! :) satte´bollen snyggt i det lilla målet. Vi åt på donken och tessie kom den sjusovaren ^^, Sen i pausen åkte vi till stan å gick in på H&m mycket folk! gaaah!
Efter det åkte vi tilbaka till gullis å sola. Sen åkte jag hem å la mej i mammas säng å sov ! den är mycket skönare än min, ja det är ju trots allt en hästen. Träffar ella i gullis å vi träffar mina polare från dalen, vi har inget å göra så vi sitter på donken sen på playz 8-) Vi måste dra för gibbarna kom.dumma dom
Jag drar till tessie och ella drar hem. Jag har mycket energi och på den nivån är t och jag lika , vi sticker ut å spelar bandy hehe jag älskar den sporten och den vännen för den delen :)
VI lägger oss å tittar på film om en pojke som blir kidnappad , så söt! sen berättar lillen för mej om judar
Jag somnar lite medans datanörden sitter å chattar med sina hoes och broes. Sen få hon lite damp å ska göra volter eller nått , då säger jag att hon ska lägga sej ner så  jag kan berätta en saga. Blir ingen snövit eller nått utan en helt egen som jag hade i skallen ( tog lite från the grudge) hon blir livrädd å vågar inte röra sej ur fläcken, jag säger godnatt till dvärg flickan som bor i hennes rum och sen somnar jag.

Lördag: Vaknar av att vanja ringer tessie, fan nu är hon sen igen. Vi hinner med nöd å näppa till matchen.
Jag får sällskap av Carro och Maddä och vi tittar på när dom spelar, de förlorar alla matcher men bra kämpat ändå! Jag åker sedan hem och mamma lämmnar mej hos min syrra som jag ska tillbringa kvällen med, helldre det än att åka med till landet. Vi har mysigt å äter skräp mat å tittar på film, sen spelar jag å hennes pojkvän xbox fett kul! jag vill ha ett! Somnar sen av utmattning.

Söndag Vaknar av min syrra som gör frukost, fan va skönt att inte behöva göra den själv ;) hihi
Sen går vi en promenad till affärn och handlar typ lite bröd och lunch. Sen solar vi lite på ballen och dricker varmchoklad. Sen åker vi till söder å träffar min brur markus och vi tittar lite i affärer. najs dag
Nu på kvällen har jag varit hoa maddä med carro och tessie vi såg på sämsta skräckisen ;D Den villan va najs asså ;) jag kan flytta till huset brevid .
KOM IHÅG ATT BORSTA TÄNDERNA NU!  annars kommer tandtrollen / rerre

Kommentarer
Postat av: Robban

Tjenare, jag kan kolla upp de när jag får tid. Borde inte vara så svårt faktiskt....
Vad är du för en filur då?

2007-01-09 @ 22:57:23
URL: http://pappafahti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0