problem värld

Live går ut på att man ska kunna möta och bearbeta problem, ja annars får man ju ingen  utmaning i livet eller hur? då ligget man bara där som en hösäck och inte bryr sej om någon eller något. Va fan livet är komlpicera, det vet alla . Men problemet är hur ska man kunna kämpa med problem som inte är lätta? Atingen låter man det vara och bli värre eller så reder man ut problemen dirket, jag föredrar det sissta. Man kan förakta sånna människor som är starka nog att ta itu med problem men jag tycker man ska lära sig av dom. Komplicerat kommer livet alltid å vara det är bara frågan hur man kan hantera det. Jag läste i en  bok att tonåren är den värsta "problem" tiden , fan det är rätt!
Livet går i en bergodalbana ^^ haha låter kontigt men så är det , ja mitt ialf. Först är man glad alltså verkligen jätte glad sen blir man deprimerad väldigt deprimerad. Livet kan aldrig va perfekt inse fakta.

Det var tankar nu över till verkligeheten

Igår:  vakna typ ett. såg på film sen klippte mej . Det tog tre timmar fan! men det var trevligt , och det blev grajt banana :Å . Sen gick jag på bio med brunis och tomaten såg wallander som sög balle den var mest komisk.Sen åkte jag till skanstull å va med kundvagns lirarna , jag rista in våra namn i en dörr i porten bredvid coffe house i ringen. Vi gick till donken och klanten tappade ut sina pommes, men jag skaffa nya sånnn gentleman jag är :) åkte sen hem å satt å chilla. ringde splittrad å vi prata i typ några timmar, fett trött jag var .gick och la mej ca 4.
TODAY: vaknade av en duns min klocka va på golvet igen. jävlar! isa ringde å vi gjorde pannkakor , jag läste receptet genom telen men hennes blev misslyckade hehe :D
Hon kom till stan  å vi fika på ett skabb fik i gallerian , fika aldrig där smakar spya!
Åkte sen till Kungis å träffa isabelle.Vi chilla och åt mat. Sen fick vi lift med hennes morsa till söder där vi fika med alla brudarna. Mötte splittrad å vi gick för å hyra film men min mor hade damp så jag ville inte riskera att T skulle se det så hon fick dra hem , tråkitt men sant. HATAR PÄRON SOM LÄGGER SIG I MITT LIV! gaah. Nu sitter jag här och tänker va jag ska göra ..hm läsa min gamla dagbok tror jag! hehe jag kommer att skratta som fan :P för på en tiden var jag största nörden ( nu är jag större)
UPPLYSNING!  ALLA BARN Å UNGDOMAR MAKE PEACE NOT WAR! VI ÄR AV SAMMA KÖTT Å BLOD

// love R





Kommentarer
Postat av: T

h0mi3zZ^

2007-01-06 @ 03:59:37
URL: http://splittrad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0