" Vill du följa med hem och äta lite chorizo?"

HELVETTE MIN BLOGG HAR RADERATS TVÅ GÅNGER NU! ARG SOM FAN!

NYÅR!
Helvette va roligt! eller ja i början ialf, Även om min dricka blev tagen i tullen så blev det är lyckad kväll ;)
Vi var vi slussen på tolvslaget !det var fett mkt folk och jag hööll på att bli  träffad av en raket. RIKTIG SKÄRRY! men men vi stog där å skrek GOTT NyTT FUCIKNING ÅR !
Festen fortsatte hos ella och det var bra i början men sen blev det kaos. jävlar vad jag hatar fulla idioter somm förstör kvällarna för oss andra som vill ha kul :@ GRRR!
Jag drog hem till mej vid tre med issa och vi titta på tv å va inne på datan. alla ringde till mej å fråga vart jag skulle sova och om dom fick komma över men jag ville fan inte bjuda hem alla till min säng ^^ hehe
sen ringer fanny och frågar och jag kan inte bara säga NEJ! jag är ju en schysst kompis.-.

FÖRSTA DAN PÅ DET NYA GALNA ÅRET!
vakna kl halv ett var fett mör ! jag hade glitter på hela mej eftersom fanny hade ett ton glitter i skallen. KUL FANNY ! ;D ( inte)  jag var hungrig så vi gjorde fattigariddare.mkt gott!
Drog senare till donkish och va där med tha gang ! pratade med en kille som påstog att han var fortfarande full men det tror inte jag för han var inte röd  i ögonen , tsss
Vi åker till ella å hämtar Tereses väska sen drar vi hem till Vanish  och dricker lossas skumpa den spruta faktiskt som en riktig! så det så
jag fickhöra lite roliga saker där , som jag inte ska ta upp här men dom var ROLIGA ;D
Jag åkte hem å nu sitter jag här å pratar med isa har gjort det i nu nästan tre timmar mera fan!
Det var länge sen vi pratade , och det 'är kul att prata med någon man inte pratar med vaje dag :P eller vi har ju träffats å så men inte hunnit prata ordentligt.. jaja vi pratade ialf om igår och att alla var så jävla sköna! Sen har jag läst upp massa raggning repliker till henne och hon garva som en kossa! HAHA ! dom är faktiskt jävligt roliga! :D hehe vem fan frågar om man vill gå ut å skogen å plocka kottar? alltså när man är ute på krogen gaaah!
jag kan skriva några imorgon när jag inte ska sova ..är ganska trött eller nej men har ont i fingarna. och nacken. 
Viill oxå påpeka att allla jävla vänner jag har är värda MER än guld och det är därför jag är så rädd att mista er . Fan vad skulle jag göra utan er asså! ni gör mitt liv värt att leva. Men ibland är det svårt att hinna med alla och då hoppas jag ni vet att ni alltid kommar att vara en del av mitt liv å mitt hjärta! <3
Vem är rerre utan er lixsåm? INGEN! NOBODY !  Älskar er galet mycket och jag hoppas ni får ett sjukt bra 2007 ! KÄRLEK FRÅN RERRE 
 


Kommentarer
Postat av: fannyy

haha, jag tyckte du behövde lite glitter sötis ;)

2007-01-02 @ 22:16:31
URL: http://merchill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0