looking for a suprise

 Den här helgen lärde mej många bra saker , 1.Jag gillar att vara hemma ensam ett tag.2. Jag kan klara mej själv en helg, 3. Ha inte en oplanerad fest., 4. Åk inte till en fest åt helvette,
5. Ha inte raklödder hemma när du bjuder främmande folk.


Det var kul att lära sej av denna helg, alltså så kommer nästa helg bli galet kul (?) eller inte . Ensam hemma kommer jag inte vara men ändå jag kan ha kul ändå. Jag levde på typ donken , yoggi och blåbärsoppa hela helgen för jag orkade inte laga mat . Alltså när jag flyttar hemmifrån kommer jag vara ett fetto eller dö av svält.
Igår var det ialf lite chill hos mej ( ni får tolka det som ni vill) , jag orkar inte berätta allt ni får anta att ni var där.
Jag sov ialf tre-fyra timmar och när jag vakna lukta det "man" över hela lägenheten alltså raklödder. Men men hellre de än spya ^^,  Jessica vakna tidigt som fan å jag hade gått upp åtta för att ta ut dom sissta människorna. Jag trodde jag skulle må pyton men jag mådde fan bra ( tror för jag inte hade druckit så mkt).
Det var sol idag oxå så vi tog en promenad till donken vid slussen för där fastnar man alltid (?) why.-.
Jag gillar våren den gör mej glad, människor gör mej oxå glad :) 

Snart sommar håll ut ! / Rerre


Kommentarer
Postat av: elvira

HAHA! rakningen var kul :D inte för att jag hjälpte till alltså.. verkligen inte.. haha <3E

2007-04-02 @ 10:51:36
URL: http://styckadelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0