no longer lonley

Jaag har lite tråkitt nu därför skriver jag blogg xD jag lyssnar på värsta house hoe medans jag pratar med isabelle
 i tele, hon gör en sugercake som blir hennes middag. jag har ätit as god mat ( se nedan) och känner mej fet som en ko så kommer inte äta något på ca en vecka .hennes blommor har dött å min radio har cp problem...livet leker med oss. Idag har vi lämmnat Amanda vid bussen å vi fick springa mkt för at hinna men sen när vi kom dit var det ändå lungt. Vi har bestämmt oss för att åka upp till henne och åka skidor på påsken. Sen åkte jasmin å ja hem.
*gäsp* jag är lite trött. jag måste förbereda mej för svälten. bara  frukt soppa. helg snälla kom!

PJUSSAR FRÅN RERRE

Senast sedda film:  Sprängaren
Senast köpta skiva: köper aldrig skivor
Sparar till: paris resa
Väntar på: Att bli rik ( sommaren)
Pålägg som gäller: butter
Dagens dryck: äppelcider
Senaste boken du läste: BERT
Senaste maträtten du åt: oxfilé med klyfpotatis
Senaste klädesplagget du bar: jeans och kofta
Senaste repliken du yttrade: "jag pallar inte"
Senaste personen du träffade: jasmin
Senaste personen du pratade i telefon med: älskade isabelle
Senaste personen du fick brev av: mormor
Senaste gången du sov: imorse?
Senaste saken du köpte: shorts på zara
Vad har du gjort idag: vart med polare och ätit mej fet
Gillar du svarta kläder?: ja alltid! 
Hur tidigt stiger du upp: sju
Vilken färg har du på håret: brown
Vad har du för färg på ögonen: mörka
Är du uppväxt i stan eller på landet:  CITY GIRL FFS!
Var har du ont: I ryggen som fan
Vad lyssnar du på för musik nu: p3 med juvelen
Vad tycker du om idrott: jag är beroende
Vad har du för klocka: Rolex (not)
Favoritgodis: lösgodis
Dyraste plagg du köpt: Allt är dyrt
Har du jobb: sommarjob snart
Vad fick du på ditt senaste prov: MVG i matte stolt som fan
Favoritämne i skolan: idrott å hemkunskap.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

heeej gumms!
trevligt att du snackade med mig, men mina batterier tog ju slut efter sissudär en timme. Just nu är jag inbjuden på msn konversation med 13 pers. what a life!
see you tomorrow, darling :D

2007-03-05 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0