Sweden aka Costa del sol

Veckan har gått ¨så jävla snabbt! herräguuda asså. I måndags försov jag mej men vi hade ändå ingen musik så det gjorde inget, vi gick till donken å käkade frukos ( pankakor med sylt). Efter skolan åkte jag till gamlastan å träffa bullen, vanja å hannu.Vi schtekte i solän. sen stack hannu och vi andra försökte desperat leta efter en glasskiosk. seriöst det finns ingen i hela sthlm ! det var sol å ingen mjuk glass :O jag tror jag dör. aja det blev en glass på pressbyron ^^
Denna vecka har vi inte haft så mycket läxor men det betyder att nästa vecka blir ett helvette. jag tror jag går å dränker mej. hoppas jag får en tegelsten på tån xD
Hela veckan har varit underbar ,vädret gör så man kommer upp på morgonen . Min vän Linn hade gått en promenad innan skolan i onsdags å jag tror jag ska göra samma sak .VÄRME I LIKE!
Hm igår var jag med cicci slynan och elvis , vi hade böghög och lekte med damsugarn ( ialf cicci).hon gjorde blåtutte på sej självHAHA.
Idag tränade jag med jessicö och sedan åkte jag hem för att hjälpa mamma med tårtan, eftersom mina hermanas fyller år idag ( tvillingar ) 23 år stora flickor. Jag är proppmätt nu och jag tror jag ska ´lägga mej och titta på en dvd.men först ska jag göra np i engelska som bullen säger finns på en killes pa (?) fattar nada men ska kolla.
Helgen ska bli bäst ( det säger mitt horoskop ) men det tvivlar jag på . hehe
CHILLA GALET NU ASSÅ ! / rärre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0