TUR DAG

Igår vare äntligen helg, eller vaddå Äntligen? det har ju vart lov hela veckan. men jag har legat hemma i influensan å inte kunnat göra nått, 39 graders feber å migrän inte kul. Men  jag klarar inte av att va hemma får galet tråkitt! måste vara med människor å vara social. klarar mej inte annars.
Elvira träffade mej å vi var hos C. vi köpte goda ballar! med ketchup å senapp på. sen vare fest hos  elvis å jag fick stå som dörrvakt , gick inte så bra men men va nykter. flera personer förstörde å var helt cp. datorn blev snodd å vi har några misstänkta ,vi tror inte på "vi snor inte på fest det gör bara horungar" man vet aldrig med människor asså. Idag fixade vi hos elvis å hon skrev en saga å bad om förlåtelse . Gud bless Sara asså ;)
min plånbok trodde jag någon hade snott men jag glömmde den på dannios pizzeria, klant som jag är.
blev så glad , å så hittade jag mina checkar oxå å då kunde jag köpa en ny foundation.hon i kassan lura mej att köpa en dyr "kudde" :P Igår kväll hade man inte kul, inget hände absolut inget det var inte så man trodde sina öron.haha kunde lika gärna suttit på donken å raggat ^^ ( gjorde lite det med Isa å Nikki)
gick sedan hem å mådde illa av donken.fyfan asså jag spyr!

Idag har jag inte gjort något speciellt, jag gick till elvira å hjälpte henne med det sissta putset . gck bra.
sen ¨kte vi till dalen å sen vidare till hannu. var låg idag vet ej varför. jag ville bara ligga begravd i en säng.
imorgon börjar alvaret igen , no more funny in my life. kmr få sjukskriva mej inom en vecka jag svär.

En bra grej: madre bokade en resa till paris, efterlängtad :) men jag måste klura ut vad jag vill se där.
Endålig grej: jag ser vårtecken men om det börjar snöa tar jag självmord.punktslut

/RÄRRE LEKER MED LIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0