STARK

Jag är stark för jag orkar plugga när jag har feber.Jag är stark för jag orkar gå till köket å äta  när jag hostar upp slem
Åååh jag mår piss igen! orkar inte prata om det för hela dan har jag mått prima, sen nu på kvällen bara sjönk min frisk het till noll! jag dricker frukt drink  och knaprar brustabletter men det hjälper inte. Ialf hade jag besök idag av min blivande rumskompis Jasmin. Hon är en riktig upppiggande vän :) Vi tittade på Heroes och Gossip Girl (som äger)
Just nu följer jag 4 serier små tittar på 3 och älskar  Vänner på TV. Men serier är så bra så man måste titta på dom speciellt när man inte orkar gå upp för sängen.Fyfan va jag älskar sängen!      <3

Kommentarer
Postat av: jasse

rerre, ät bullar säger jag bara! då blir du glad som fan! eller ska jag så skulle du ringt mig så jag kunde komma över. Då skulle du blivit på jävligt bra humör :)

2007-11-23 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0