Stockholm vaknar igen

Tråkig måndag.  Vart deppig idag. Fråga inte varför för det vet jag inte. Bara känns tungt idag.
Jag tror jag är deppig när jag inte gör något , ja i skolan gör man någonting men det är inte samma sak.  Jag behöver nånting fysiskt  som typ träna nått. Jag ska börja på Sats och sen simma lite.  Sen fram mot våren ska jag jogga.
Efter skolan var jag med Isabelle och Jess. Vi handla lions och åt i guds hem. dom mobbade oss där. fyfan vi tände ljus och allt.Sen vandra vi mot stan, MQ och HM handla kläder . Jag hade bestämmt med H att vi skulle träffas så vi mötte han på hötorget. Åkte till slussen och fortsatte till nästa å nästa station...sen vände vi. Jessica åkte hem å vi satte oss och fika på kafe kladdkakan i G-town. Kvällen blev lyckad ändå ,tack !

Andra avenyn is great!
image16

Kommentarer
Postat av: elvira

andra avenyn är bäst :D träffade du henke igår :O?

2007-10-23 @ 19:50:22
URL: http://styckadelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0