We play music

Söndagmorgon. Inte söndagångest i dag utan en väldigt fin söndagmorgon . Solen lyser och jag ligger i vår nya hängmatta på altanen(med lilladatorn). vaddå har hon en altan? nej jag är i skåne. där har vi en STOR altan.
Min helg har jag spenderat med släktingar här nere. kul att träffa dom efter ganska lång tid. dom små växer :)
Igår åkte vi till Väla och handla sen åt vi middag hos min morbror. PÅ kvällen såg jag och mina kusiner ( 3-6 år) hipp hipp hora . den är galet rolig. sen jag mamma och alex hem och såg på en hyr film Disturbia den va faktiskt en as bra thriller. Idag flyger jag hem till bromma och åker ensam därifrån. Pappa är på gotland och mamma kommer hem på tisdag så jag är ensam. får se vad jag hittar på ikväll jag är fortfarande inte helt frisk .PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0