jag är lyckad

Idag hade vi ingen skola , vi gck en promenad på nån stig på  djurgården . det var skit trevligt och vi fikade vid vattnet (gröna).Vi svarade på frågorna och var mycket duktiga flickor :) Man fick motion plus en trevlig dag med klassen (halva) . Imorgon har vi ingen gympa så vi börjar ett ! galet skönt så idag blire att va uppe länge typ nattbio med några eller hyra en skön rulle . va skönt allt är när det går som man vil HAHA!
idag sa jag att jag älskade mitt liv och det har jag inte gjort på mycket länge vet inte varför men allting har gått från sämst till bäst . människor påverkar mig väldigt mycket och det är kanske därför jag känner mig så glad ( nya och gamla vänner ) . Idag ska jag njuta av livet gör det ni med  <3

Kommentarer
Postat av: elvira

de går ingen nattbio på vardagar :(
ja bet mej precis i tungan.. aj.

2007-09-27 @ 17:57:46
URL: http://styckadelvira.blogg.se
Postat av: Jasmin

If you love life show it.
Jag blev jätteglad när jag läste lilla rerres inlägg :)

2007-10-12 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0