"SKOJA BAH"

Veckan har varit as jobbig. jag har inte "kännt mig i fas" som vissa säger. vet inte va det beror på eller jo kanske lite men men. i onsdags hade vi skolfoto så jag klippte mig dagen innan . Såklart klassfotot klart sämst (?)
efter fotot gick jag med fler hem , jag deckade i soffan jag hade fan feber!
Jag känner mig fortfarande inte helt kry men det måste jag bli tills nästa vecka.

Igår var det fredag.inte så kul...eller vi träffade lite människor i tanto, rökte vattenpipa och kasstade chilinötter på eric och marcus. ella,fanny och felicia var där och dom knasade runt. sen blev det jävligt kallt så jag å nicki stack hem till mig. nikki hoe hittade sin dröm prins den kvällen ;)

Idag lördag, ännu en helg dag . vad händer nu? nada vad jag vet ...snyft. men det slutar kanske med att vi hammnar på en "mammafest" haha. nu ska jag fixi'n me så hinner ej skriva mer HEJS

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du får en rolig kväll :)

2007-09-15 @ 19:49:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: R

KANSKE LYCKAD HELG :P

2007-09-18 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0