SUCKER

Idag var det måndag igen. helt klart att måndagar är tråkiga i skolan även fast vi slutar 13.25. Men jag tycker hela jävla skoldagarna är tråkiga! att umgås med klassmates är kul men det är det ända. Men det blir väll bra ialf.
Efter skolan åkte elvira och jag till stan och mötte isabelle,lammet,milou och jessica. Vi åkte till Urban och jag hittade en jacka :) nu känner jag för att köpa kläder för då mår man alltid bra . I need it to.-.
Imorgon ska vi till stan så då passar jag på att köpa lite fina grejor.
Jag fyller snart år, eller snart å snart men jag tänker posetivt. hoppas den dan blir bra.
Helgen var ialf tråkig , eller vissa saker va kul men inte nått som var värt att nämna. Nästa helg blir det krök med klassen ( typ hos william).
Nu hör jag på nyheterna att dom pratar om "nollning" dom berättar bara om tråkiga saker men det är kul om man kan kontrolera det.
Äh jo föresten igår åt mamma, jag, clara simon och sussane på en Thairestautang som var så jevlans god! plus att det såg ut som Thailand där. Vi längtade tillbaka till semestern... hoppas det blir resan i vinter.
Jag ska börja skriva mer blogg nu människor så LÄS BYE BYE BITCHES

ps- idag fick anna i klassen uppleva sin livs dröm (a)


Kommentarer
Postat av: stjärnsystern

haha jo visst fyller vi år snart :D

2007-09-12 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0