Svettigt värre

Helgen börjar gå mot sitt slut och här sitter jag med en laptop i knät och chillar. Igår var det lördag och jag gick ut typ klockan nio. Jag mötte salami och Nikki vid södermalmskolan sen vandra vi ill hemköp. Vi var ute ganska länge utan att veta vad vi skule göra som vanligt. Mi mobil ringde hela tiden och jag palla inte svara. Det bev så att vi hamnade  i min lya. Jag ville inte ha fest bara lite chill med brudarna så jag ville inte bjuda in så många ( inte boys asså) Det blev massa tjaffs å jag pallar inte alla med alla människor så dom fick väll komma upp och hänga.
Efter en jävlans massa bråk och konflikter stod vi i mitt vardagsrum och dansade till Spice Girls haha :D
Sen kom lite brudar från klassen och dom satte sig med några boys i köket medans v dansa. Tur att inte grannarna kom för då hade jag vart död. eller polisen hade ju kommit då efersom dom är utan för min dörr 24/7.
Ialf det klarade sig och folk började dra sig runt halv två. Vi gick ner till BK och Sleven och baja som food sen gick vi upp till mig och tittade på STOCKHOLM BOOGEY min bästa film typ (?) Det var mysigt sen gick alla hem och jag sov hos min papi.
Idag har jag firat min farfar och fått ett ton godis ( som jag ej kmr att äta) sen bara chillat, jo städat lite från igår.
Imorgon är det skola ! fett kul
PUSSY


Kommentarer
Postat av: Jasmin

nu försvann min love life känsla...

2007-10-12 @ 15:20:53
Postat av: hanabanana

Min lilla rebecca du är så söt!! pluttan

2007-10-18 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0