en morgon med nrj

Så vare dags !  en super tidig morgon hade jag framför mig. sov ingenting men de var bra för jag ville ju inte försova mig:O Jag var ialf i tid vid skolan (05.45) där fanny stod och vänta. Knappen kom och öppna.

Shit najs de va att få varmchoklad på morgonen och bara sitta i en skönfotölj och softa ^^, Vi hade de riktigt trevligt må jag säga. Hakim och Knappen var naaajsz .De bjöd på sig själva ialf (!)
De har ju alltid gäster i studion och idag var de dags för Magnus Uggla :D en kort liten man i sina bästa år . trevlig filur han oxå. Sen kom flick idolen (?)  Måns Zelmerlöv med sina tajjta jeans och tajjta skjorta haha;D
 
Kan en morgon bli bättre? två kändisar i en smäll och två trevliga radiopratare :) Nu ska jag bara skriva en bra intervju och artikel. man får väll hoppas att tanten blir nöjd någon gång . Peace and love <3

 




Kommentarer
Postat av: Maja

är det du på bilden?

2008-04-26 @ 00:46:04
Postat av: Rebecca

Ja det är lilla jag :)

2008-04-27 @ 13:06:00
URL: http://rerre.blogg.se
Postat av: Maja

Okej :)

2008-05-07 @ 18:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0