Schöndag

helg helg helg. . . dom tar så fort slut. Men det är ju samtidigt bra eftersom de blir ännu en dag närmare till sommmarlovet! Nu är det bara sex veckor kvar , ja mindre än de eftersom vi har studiedagar och långahelger emellan. Ettan har gått väldigt snabbt och året har fan vart skit roligt. Gymnasiet lixxxxx! då är man påväg till att bli stor haha! I sommar kommer jag må as bra och jag har flera roliga saker framför mig . De är bara att hålla ut de sista veckorna , men det går ju bra nu när det är sommartider . Man mår bättre bara solen visar sig, ialf jag.

Igår fick jag fnatt för jag vill bara bli arton år! 17? va e de för ålder ? ingen speciell. woho du fyller 17 ååh va händer då lixx? 18 e stort  som faaaaaan!

Nu ska jag steka på ballen med Laptopen, eftersom jag ska skriva på min krönika som ska handla om folk som inte svarar i mobilen. åååh jag har så bra argument om det :D mohaha
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0