soft

Helgen var najs. Eller inte så planerad men de gjorde inget. På fredagen var jag med milou & Jessica. Fast Jessica lämnade oss för her classmates. milou och jag hittade på egna äventyr.
Lördagen: Milou och jag till stan som vanligt ^^ mötte elvis och hannu där. milou hittade ett par skor på Urban, tummen upp ! träffade Ric senare på kvällen och vi åt, han på bk och jag hemma 8-)
Sedan var det utgång ,Ååpa! nemen de hände fan nada .alla var typ döda eller på landet?
Vi skulle på bio.men asså jag har inte lust med bio när man kan lägga pengarna på något annat. jag laddar ändå ner filmerna gratis de passar bra för mig som sparar pengarna till sommar =) Men senare på kvällen åkte vi på chillkrök vid gärdet. najs människor där^^, + en katt . Vi drog vid två tre, jag drog till odenplan till ric och de andra hem. Fan kom hem vid typ 5 helt död sen vaknade jag tidigt för mamma och jag skulle handla.så nu ska jag sova pussipussii
                                                                                       
                                                                                           MYMAN
                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nooo he's my man haha!!:)

2008-04-15 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0