Vi älskar bajen

Mitt livs första derby, heelt galet! Fan va bajen va bättre än Aik svinen! straffen var dom fan inte värda , utan den skulle va dom helt underlägsna SUCKERS! Matchen var ialf grym och man skrek så man blev hes. Men efter matchen blev de kaos vid ingången blev vi attackerade av aik klacken och folk sprang av panik tillbaka. Jag gömmde mej bakom en säkerhetsvakt som sa att jag skulle ta de lugnt. När vi väl kom ut var vi omringade av polishästar och polisstyrkor. Vi kunde inte komma ut någonstans alla fick panik och jag trodde att jag skulle dö.De va som att springa lite från en jätte våg , man vet inte om man kommer från död eller levande. Vi åkte tillslut tuben hem och där var de poliser så man kände sig trygg.
Imorgon har vi gympa på södra med jonas He he  puzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0