framtidsplaner

Framtiden gör mej otålig. jag vill att den kommer nu fort som fan! Jag vill inte vänta på den längre. ååh va jag e otålig. Men skit samma de går ändå inte att skynda på så man får väll lida tills dess. Två år kvar tills framtiden står framför ens ögon och bara väntar på att man ska bli vuxen och veta vad man vill. jag vet inte va jag vill? KAOS

Lovet är snart slut fyfan snart börjar bajs skolan. hösten= ångest . hur ska jag klara mig?  jag vet inte tror inte jag orkar bry mig. Idag var jag med mina kusiner på TomTits  faktiskt riktigt kul ! Vi gjorde alla saker man kunde göra ingen bangade=) Imorgon ska dom åka tillbaka til Kanada .där bor dom. Jag ska typ flytta till dom. där får man ialf en bra utbildning + jobb. kanske åker dit innan jag åker till Isabelle i usa.

 saknar min anna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0