uppdate from the summer

Asså sommaren vem älskar inte den? Men för i helsike den går ju så fort! tiden går så fort! har jag blivit gammal? Nej men det känns som jag var i Italien för en vecka sen å det var ett år sedan :S skumt . Ja sommaren började ialf med Gotland med midsommar firande Wik,Edhag och dom andra , vi hade faktiskt grymt kul! sne fyllan var grym fast när v vakna så kanske vi ångrade de lite.. ialf efter det var de dags att packa för min resa till Borlänge Peace and love ! Varje gång jag tänker på det får jag en så jävla skön känsla i magen :D haha de var fan de roligaste jag gjort (tror jag)

Effter det blev jag såklart sjuk, men de kunde jag inte va länge eftersom jag å madre skulle till Grekland å glassa. Grekland är ett underbart land och jag träffade två koolakatter vid namn Matilda och amanda sköna brudar!

Sen kom jag hem jobbade en dag sen var de raka vägen till slynorna. hanna ¨å ellinor WIK. skönt att komma bort från allt å alla.

Veckan därpå åkte jag till Spanien, jag ville fan inte åka dit ! vem bryr sej om att åka utomlands jag ville vara hemma med polarna...åka på emmaboda föfan...men nej man måste följa med. Jag dampade i onödan för spanien var inte så tråkit som jag trodde de skulle va ^^. Huset vi hyrde (gratis) var stor å fett fint. nära vattnet och med egen terrass! Stranden var sjukt fin och maten MUMS (:  Vi var på tjurfäktning , gick i enoroma grottor, va på enormt vattenland och solade å bada varje dag. ska fan inte klaga men men.

 Nu är jag hemma igen såå skönt! älskar att komma hem till sitt. inte virra runt hela tiden som jag har gjort hela sommaren. Men nu börjar skolan om ca 20 dagar så jag ska ladda för de så nästa sommmar hoppas jag kommer bli minst lika bra! Tågluffa föfan!

Lite Fjollbilder från sommaren 2008
           

Kommentarer
Postat av: taaaaarzan

Bajsbarn! Skönt att du är hemma vafan, rerrepåferre hela jävla hösten!

2008-08-03 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0