good luckfuck

Baby boom? vafan hela jävla svergie kryllar av barn (0-5) har åkt flyg,tåg och båt och varenda jävla gång är de typ en miljon barn! jag har inget emot  barn. men de blir för mycket, jag kan lix umgås med mina kusiner i ett dygn sen är jag slut! och dom är inte äns jobbiga! nää fyfan. att människor orkar. ne men ett skulle vara okej men alla ska ju ha MINST tre.

Nog med de, jag har åkt på en jävla halsinflammation Fyfan , hatar livet när man e sjuk och missar allt roligt. de är såklart jag ska bli sjuk nu när skolan ska börja och alla roliga spelningar kommer.man vill bara typdö. missar fucking SMK som man typ börjat gråta  av när  man såg på hemsidan att de spelade Idag. ne men juste allt ska va orättvist. och allt på detta börjar skolan snart ...seriöst jag jobbar hellre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0