I am a Fool Like you

Shit helgen Kaos . Varför kan man fråga sig? men man lär sig saker, vissa människor ska man bara låta gå.skit samma dom har ändå glömt det sen. Jag känner ändå inte dej så jävla bra.eller?inte va du visar.orka. Ialf packar jag varje dag för de är skönt att ha allt klart typ en vecka innan. Tashi sover i soffan å jag lyssnar på the shins och pluggar,de är lugnt och tyst så skööönt. Mamma e i källaren,packar. Kommer sakna götgatan men jag låter kronan över götgatan gå vidare till agnes nu blir hon the king och jag en besökare. Jag var en bra kung som levererade.tkr jag ialf. så här i efter hand  ångrar man inte sina "misstag" alltså festerna som var här. På tal om fest , de blir nog en fekke i lokalen om en två veckor fett kul de ska bli men bara snälla människor blir bjudna. så försök va snälla nu Snälla människor försök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0