Ä.G.E.R

Hej hej hej!
Nu ska jag försöka skriva ett otroligt Glatt inlägg bara för göra människor glada. inte för att jag e glad,men man kan alltid spela?eller jag har nog kommit på vad som gör mig så bergodalbana humör FITTIGA PMS!! den får jag tydligen innan mensen så man fattar ju inget! jävla skit cp.men nu vet jag va det är så nu e jag glad =) De lördag YYEEAYY fett kul gårdagen var shit assåå. helt död man e idag,men enn återställare e fett najs:) vi var hos Jassi och fekkad HEHE sen drog vi till Robert som bjöd på barcardi och as god mat! sen gick jag hem och sov som en stock! NU har jag mkt bråttom till ica som stänger typ nu! ska köpa virke och glass å chips till kvällen sen e allt på topp PEACE DUDES<3


Jasmin å Elvis kända som dom galna!!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att bloggen är lite väl deppig, du får muntra upp den med lite mer hurtiga inlägg! ;)

2008-12-15 @ 19:51:57
Postat av: RERRE

Gärna, om du säger vem du e

2008-12-17 @ 18:56:09
Postat av: e

haha, vi är så A-kändisar nu!

2008-12-19 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0