Halsfluss?

Jag har nog ett virus . kliar i halsen och jag hostar som fan. hes som en get. sexig röst ?
När jag är hemma tittar jag mest på film för att fördriva tiden. sätt ca 5 filmer på två dagar eftersom jag har hittat ett bra program som man kan ladda ner nya filmer med så , eller jag hittade inte de var ric. Filmerna var tex I am legend American gangster , american pie 6 , Hitch och beck. Igår var jag med Elli in övfre östermalm där hon bor ,haha! vi ja titta på tv óch lekte sexlekar med batong och handklovar ;D sen skrev jag ett brev till hanna som jag la på hennes säng . grrrr 
Imorgon ska jag till skolan  JIPPI! 2 cool 4 school but not tommooorroow fooooxx ! puss och smek    

Kommentarer
Postat av: Naila

"den där becka verkar vara lite galan av sig?"

det kan du ge dig faaan på ;) diggar din blogg btw, den är freeesh. PUSSSS

2008-01-16 @ 17:42:15
URL: http://naila.blogg.se
Postat av: nanna

den där hanna blev nog glad av sitt brev ;)

2008-01-20 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0