Härligt Hes

Förra veckan var toppen !  hittade min nya hobey GuitarHeroe (flera gjorde det). Jag mådde bra Fysiskt oxå.
Ja den här helgen började med att jag åt ett lass med taco  ;) sen bar de väg till Östermalmstorg, en fest vid donken där. Asså flumm att man träffar samma människor som man såg förra helgen på en likadan random fest. den urartade som vanlig. Ja sen hängde vi med några grabbar som ville ta med oss hem för att "chilla" , okej de skippar vi nog, men tack ändå. Lördag kaos.Söndag Chillagrillen  med vänner å glasss , fast mest STÄDA.
nu ligger jag i sängen hes som en get och mår lite dåligt. Imorgon ska jag vila mig för jag tänker inte vara sjuk resten av veckan .  XoXo gossip girl MOAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0