lista baxad från Tashoe

Mellannamn? Maria
Kan du baka bullar? yeeea
Nästa mål i ditt liv? fixa lite kunskaper
Hur svarar du i mobilen? hejs slyna
Antal timmar sömn inatt? hm mycket eftersom jag var döds trött
Sover du ensam? nej då fryser jag
Vad har du för favoritmat? Sibylla
Vad pluggar du?  Sam-media
Är du smart?  lika smart som ett bär
Vad saknar du? ja nu saknar jag min syster som är i thailand ;(
Vilken idrott/sport har du sysslat med? hehe fotboll,basket,innebandy dans karate och Taikwando
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja de klart
Har du spytt offentligt? jaa.. *urk*
Är du nöjd med ditt liv? jag lider inte
Vart vill du jobba med? utomlands
Vad gör livet värt att leva? mat ^^ vänner och kärlek
Vad i livet ångrar du? många saker. att jag slutade med fotbollen
Kategoriserar du dej själv i någon stil? emo lätt
Tar du droger? haha jag tar dom sen ger jag tillbaka dom
Vem är din bästa vän? brödraskapet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0