"The streets will be painted by the fans"

Låt mej bara säga att denna helg var ganska oplanerad. och den blev bra !  I fredags chillade vi hos the wikings , jag och philip sen drog vi till Victor på fest. Ja, jess hänkade oxå på som tur var annars hade jag vart lite lonely. Vi drg sen vid typ 1 . åååh vad jag ville sova men så blev det inte  marcus ringde å väckte mej och tvinga mej att hålla mig vaken. somna vid fem vakna vid 11. Åkte till ringen för att byta en jacka som inte fanns så jag fick behålla den. Sen mötte jag upp Hanna,elli och Jossan min bröder och vi vandra till Café String och satt å fika ett bra tag. Sen vandra vi till min gata , GB. På Weekday hade dom galen rea så vi köpte typ två par skor var för sammanlagt 50 spänn. good job! 
På kvällen vare middag hos fanny med klassen , mys! Sen drog jag för jag hade ingen drick å jag var inte så pepp. drg vidare till en lägenhet på gärdet med elvis och hannu. elvis van en Jaeger ( stavas de så?) så det blev roligt snabbt! hehe. sen kom mina hommiieez jossan,kawrin och hannaaan . de var roligast att dansa till typ radio :Å

Kvällen avslutades med fyllekäk på Sture P (haha!) sen kröp jag ner i hannas varma säng, med hanna såklart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0