"Vi ska till storstan"

Helgen var Galet najs säger jag bara ;) den var inte planerad men det är väll då den blir som bäst eller?
Jag har inte varit så peppad heller eftersom jag inte hade nått  Boooozzz :/ haha patetisk som jag är  :D nej men jag e typ alkolist (?). Fredagen började med att ja var i skolan, tjattjat! nej men de var kul. Sen hängde jag med JAz och NIk. De spela Guitar Heroe in ma crib. Senare på kvällen träffade jag Nailapussy,Malllaaakkkaaa ,Hannahoe och nån mer cool katt.  Sen blev de fest i årsta för min del med hannuu och elvis. ohlala.

Lördag Va på södersgator med Mirahoe och Fannybanny, secondhand butiker tittade vi i  . På kvällen åt jag indisk mat med pappa. Sen drog jag och Philip till hanna/ellis crib för att chilla grillen. Vi blev nästan medlemmar på

www.deathgame.se ,  fett kul emo spel . men mitt vapen var för mesigt , en Purjolök lixom de är bara ett svärd.
Medverkande var Karin, philip jag Jossan och Hanna. vi skulle hitta en bild vi kunde använda  på vägen hittade vi lite PORR bilder på hanna mfl haha de är nu i facebooks händer !
Senare vi åkte till Karin´s jävligt stora och heta lägenhet ,rökte vattenpipa och söp lite.ja å drack soda vatten ur kranen såklart ;) Efter några timmar åkte vi tillbaka till hanna´s crib, gick för bi viper room som ligger precis utanför Karins port. haha jävla miffon som stod där å köa. under 18 såklart. På bussen hände de grejer haha  en kille som försöker hinna med bussen springer som en galning och klarar att hoppa på bussen innan den åkte. haha han såg ut som en åsna när han sprang, fast det var hett :) sen jublade vi när han kom in. higfive man . sen kom "hallå"
mannen och pratade med oss med sin lilla dialekt . Kvällen blev mest fylld med sexlekar? eller typ Lekar som man har när vissa personer är kåta(!) ja vi fick ialf ett gott skratt ^^ Tack för en über bra helg lovers <3

      image36
image34My Love Is Back !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0