flippad helg med grabbarna från norr

Hej Hopp Alla Glada ! Söndag idag :D oouuf jag ee  så död! men vafan om man är ett partydjur så är man , som Nikita brukar säga "man lever bara en gång". Så jag kör stenhårt varje helg.

I fredags var jag hos Adrian och co. Var chill och vi dansade till håkan såklart !  sen drog jag bulle och terreessee där ifrån käka på donkish. Sen ringer Herik och jag får åka och hämta han på plattan och vi drar hem till mej.

Lördagen var helt flippad 360 grader ! skoja inte . jag är glad att jag bestämmde mej för utgång!*
Vi åt hos Hannu först sen vare Melodifestivalen första parkett  i soffan, asså jag älskar Björn och hans danser <3
Efter de fixade vi oss för fekke på Lidingö. De var en sjukt stor villa med pool och fucking gym i källaren.  Typ fyra våningar . ja de var galet. vi drack och spelade guitar heroe .Sen begav vi oss hemåt för efterfest hos Hannuu!
Men vi var så trötta så vi somna typ , men några brommapojkar kom på besök kl 4 då vi var helt döda och inte så snygga...
Efter att hanna sagt "kännn er som hemma" så klädde sej två av killarna av sig och börja dansa lapdans haha!
Vi trodde inte våra ögon, men jo de var sant han gjorde hellikoptern framför oss :D sjuuuuk galet men kul

Ja ialf så var dom hyper i typ tre timmar då klockan var sju och solen hade gått upp, då däckade dom i sängarna och vi fick äntligen sova i en timme (!) . Döda grappar var dom ^^


Kommentarer
Postat av: TASHIE!!!!!!!

varför får alla smeknamn men jag får vara jävla lame terese? TASHIE TARZAN VAD SOM HELST!

2008-03-16 @ 23:40:12
Postat av: elvira

terrores?

2008-03-17 @ 14:04:54
URL: http://styckadelvira.blogg.se
Postat av: Anonym

haha till och med heldre det!

2008-03-20 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0